Hamburgare ♥

Fyra lektioner idag, sen mat och efter det slutade vi. Trots den korta dagen i skolan var jag helt slut när jag kom hem så jag gick och la mig. När jag sovit i kanske en timme blir jag väckt av min bror som säger att han har lagat mat till oss. KÄRLEK till honom och hans mat! Inte nog med det så visade det sig att han hade gjort min favorit av det han brukar laga, hamburgare. När han gör det så gör han alltid dressingen, bröden och allt själv. Vilket som gör att det blir tusen gånger godare och känns mycket fräschare att äta! Nu ska jag upp och kolla på bonde söker fru, haha.. Emma mobbar mig alltid för att jag kollar på det men jag tycker faktiskt det är kul! Puss på er /Johanna

Hittade en gammal bild, tyvärr så har jag ingen från när hamburgarna är klara.
Därför kan jag inte visa upp hur fina dom blir. Men får ta en bild nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0