we are the last on earth

Hej på er fina läsare! Här sitter jag och lyssnar på Turn the tide med den underbara pojken som Emma skrev om tidigare idag. Jag älskar hans typ av röst, och ni som har sett filmen Jag saknar dig vet vilken söt personlighet han har/spelar i filmen. När vi kom ut från bion igår var både jag och Emma lite extra fnissiga och uppspelta, kan det bero på någon speciell kanske..? hähä ;) Efter bion skulle vi ta bussen hem till mig, och på bussen var vi med om lite drama kan man säga. Men vi kom hem oskadda och det firades med tacos! Och till er alla, åk inte buss på kvällen om ni verkligen inte måste, det är inte värt det. Igår var klockan bara lite över åtta när Emma och jag tog bussen hem, men redan vid den tiden finns det idioter ute. Ha nu en mysig/rolig/galen, men BRA lördag. Puss och kram /Johanna

Mamma tycker att jag är söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0