One last wish

Nu är jag hemma efter en riktigt rolig helg!
Det blev en lyckad fest, även om det inte var folk i min ålder så var det riktigt kul!
Och ett stort plus var att det jobbade en dööösnygg servitör där också, oohyäää!
Köpte också ett par skitsnygga skor, får se om jag slänger upp någon bild på dom någon dag :)

Sen ville jag också bara göra lite reklam för club nordic som kanske kommer till Växjö till hösten.
Även folk som inte bor i Växjö får givetvis komma!
För er som inte vet riktigt vad club nordic är så är det Sveriges snabbast växande partyföretag för ungdomar.
För att dom ska komma till Växjö vill dom att folk visar intresse för att de ska komma och därför har dom gjort
en facebooksida som minst 1000 pers måste gilla för att de ska komma.
Så nu ber jag er att gilla denna sidan och be massa andra gilla den också så att detta fungerar!
Klicka HÄR för att komma till sidan!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0