Gårdagen!

Bion igår, "Jag saknar dig", var väl helt okej! Egentligen ingenting jag rekommenderar, för den var varken bra eller dålig, hah! Den skulle vara sorlig ju, men både jag, Johanna och massa andra i biosalongen skrattade nog mer än var vi grät, hahah känlolösa människor..! Men ah, en liten skum film sådär...
Blev lite smått förälskad i killen som sjunger i AiluCrash som också var med i filmen, Ludvig Nilsson tror jag han heter.
Såhär såg jag ut igår iaf!


Body- H&M
Jacka- H&M
Shorts- Ginatricot
Halsband- Konfirmation
Väska- Ullared
♥SKOR♥- Skopunkten

Och så ett klipp på en låt från AiluCrash som var med i filmen +lite småklipp från själva filmen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0