Seg dag!

It's like a dream, no end and no beginning.
You're here with me, it's like a dreamIDa
Idag blir ingenting som jag har tänkt mig, det kvittar hur mycket jag planerar så kommer någonting hela tiden i vägen! Har precis varit ute med hunden på en runda i ösregnet, så nu sitter jag här helt blöt och tycker synd om mig själv.. snyft. Jag funderar på om jag ska basta. Finns ju ingenting som är så skönt som att ligga i en varm bastu när man vet att det regnar utanför! Sen när jag är varm och gó ska jag se om jag hittar någon bra film att se på. Eller så drar jag på mig myskläder och sticker hem till en kompis tillsammans med Emma. Nä men här kan jag inte sitta! Puss puss /Johanna

Bild från igår kväll. Självklart så ska jag röra mig och förstöra allting heh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0