Gó kväll på er!

Nu är jag här igen! Har precis duschat och varit ute på en runda med hunden. Innan idag såg jag på filmen Black swan och jag tyckte att den var jätte bra. Kanske inte när jag kollade på den men när den var slut och jag tänkte på vad den faktiskt handlar om så blev den mycket bättre. Fick även insperation av tjejernas frisyrer i filmen, så jag fixade en likadan (nästan finare) på mig själv. För att göra det klippte jag sönder en strumpa och sedan pillade jag med det ett tag. Men det gick! Nu ska jag sitta här vid datorn en stund, sedan ska jag försöka att komma i säng lite tidigare. Har varit så trött några dagar nu så ska försöka sova ut riktigt imorgon! Pappa har även lovat mig att vi ska ut och åka motorcykel imorgon. Förhoppningsvis så åker min farbror och hans tjej med också.
Ni får ha det så bra! / Johanna 

Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0