Lite hittade jag!

Nu är jag hemma igen! Såg att Emma också har varit/är iväg och därför inte kunnat blogga idag.
Jag har försökt fixa så att jag kan blogga från mobilen men det har inte fungerat. Ska be min bror hjälpa mig med det så fort som möjligt! 
Idag så åkte jag som sagt till Ullared. Jag brukar aldrig hitta så mycket kläder där men tyckte att det kunde vara kul med en heldag med mamsen. Vi åt på restaurang och det var längesen jag åt något så gott! Iallafall så var vi framme vid halv fem och när vi var klara hade jag hittat en scarfs, parfym, tjocktröja, skinnjacka, tre nagellack, trosor och några ringar. Jag tog bara några snabba bilder på tjocktröjan, scarfsen, skinnjackan, parfymen och nagellacken. Får hoppas att ni ser lite iallafall! 





Mysig spegel på sista bilden..!

Nu kom jag på en sak. Det skulle kanske vara bra att ha en frågestund på bloggen snart? Med tanke på att många av er inte känner oss så bra. Vi får vänta med det tills Emma kommer hem. Men vi kommer att säga till när ni kan börja fråga. Så länge kan ni ju försöka klura ut några saker som ni vill veta! ;) /Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0