Berlin, Österike och Italien

Emma har tjatat på mig i flera dagar nu att jag ska ladda upp inlägget om Italien som jag lovade.
Så nu får jag ta och göra det! Vi hyrde en minibuss och åkte först ner till Berlin, sen vidare till Österike och avslutade med Italien.
Jag tyckte att allt var jätte bra men i Italien var det lite för varmt.
40 grader i skuggan och nästan 60 grader i solen var inte skönt utan bara jobbigt. 

BERLIN:
Hahaha! 5års gammalt pass










ÖSTERIKE:










ITALIEN:














VENEDIG:








Ca 20 minuter efter att den sista bilden på mig hade tagits tuppade jag av mitt i en folksamling.
Jag hade gått ifrån min familj och var ensam då det hände. Först blev allt jätte ljust och jag började se suddigt sen kommer jag inte ihåg mer fram tills att mamma och pappa satt vid mig och tvingade i mig massa varmt vatten haha.. Fick senare veta att mamma och pappa hittat mig på marken och att en liten tant hade försökt att få kontakt med mig men att jag varit helt okontaktbar och bara kollat på henne helt tomt. Lite läskigt att jag inte kommer ihåg någonting ifrån det.. Den snälla lilla tanten sprang sedan iväg och hämtade vatten till mig men när jag vaknade till var hon inte kvar. Det var synd för jag hade gärna velat tacka henne för att hon försökte hjälpa mig. När det kändes bättre gick vi och åt på en restaurang och när jag ätit kändes allt jätte bra igen!


NU ÅKER JAG TILL STUGAN, KOMMER HEM PÅ  LÖRDAG ELLER TIDIGARE. /Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0