Under my umbrella..

Hej igen! Hur har ni det i regnet? Själv så har jag det jätte bra.. Kom nyss hem från några vänner till mina föräldrar som hade bjudit oss på middag. Och ojoj, Anette som frun i huset heter kan verkligen det där med att laga mat! Så nu känns magen som en stor jätte ballong haha. Imorgon kommer min kära vän Anna hit till mig och vi har inte träffats på jätte länge så det ska bli super kul! Lite tråkigt med vädret bara, det ska ju bli regn tors/fre/lör och vi som hade tänkt att gå på Östersjöfestivalen! Menmen det löser sig säkert. Såg Emmas inlägg och visst hade hon köpt snygga kläder? Jag älskade tröjan från Mango, kan tänka mig att den blir jätte söt på! :) Aja nu så ska jag mata vovven (han är lite konstig så när min mamma inte är hemma äter han inte sin mat och då måste man mata honom haha) Sen så får vi se om jag kanske gör en kladdkaka, är inte så sugen på att äta men känner för att baka något.

Såja solen komsikomsi..


/Johanna

Kommentarer
Postat av: AntoNilsson

...........................................

Har hört det ska regna hela helgen. .

Så du kan nog skippa det där med öster sjö.

...........................................

2011-07-21 @ 15:14:17
Postat av: Johanna svarar:

Haha nejdå Anton, vi får ta på oss bra kläder bara! ;)

2011-07-21 @ 15:46:23
Postat av: Anonym

Vilken grym bild :) /Pernilla

2011-07-21 @ 18:38:53
Postat av: Johanna svarar:

Tack Pernilla. Vad kul att du läser bloggen! :)

2011-07-26 @ 01:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0