Shopping med pappsen

Johanna är i sin stuga i Blekinge och det kommer nog inte så mycket uppdatering från hennes sida på ett tag.
Men för någon dag sedan var jag iallafall iväg med pappa och köpte lite nödvändiga grejer!

Rött läppstift (Max Factor), 125 ;- från Kicks

Sjukt snyggt, så var bara tvungen till att köpa ett!

Capo till min gitarr, 245 ;- från Helges Håla



Plånbok, 249 ;- från Accent


Och så ser det ut innuti!
Hahah Elin om du läser detta så ser du att du glömde dina bilder, eller jag glömde ge dig de :)

Aloe Vera, 69 ;- från apoteket

Var tvungen att köpa det för nu efter jag varit på Malta i 3 veckor så när jag kommit hem har jag fått några konstiga vita fläckar över typ armarna och halsen, det ser ut som jag har fjällat, skit konstigt! Har någon av er fått det någon gång? Kan lägga upp bilder sen på hur det ser ut! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0