Shopping @ Malta

Hade tänkt slänga upp några bilder på vad jag köpte på Malta men jag orkade inte ta på mig kläderna så det fick bli såhär!
Kommer nog lite senare med ett inlägg med bilder från Malta och lite hur det var där och så!


Min älskade Guess väska som jag köpte inne i Guess butiken, 30 % rea!


T-shirt med USA flagga från Terranova tror jag.


Söt tubtopp från Calliope.


T-shirt från Terranova, var bara tvungen att köpa denna söta!


Riktigt skön tröja från Mango. Ser mycket bättre ut när man har den på sig!


Vanligt grått linne, köpte ett vitt också men hittar inte det just nu. Från New Look,
25 ;- styck!



Tror jag fått med allt nu, de mesta pengarna gick väl till mat för maten på hotellet var verkligen oätlig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0