Måste haaaaaa!


Sjukt snyggt och användbart! Jag diggar den blåa och den rosa längst upp till vänster.


Min parfym börjar ta slut och behöver en ny och jag har alltid haft Paris Hiltons Heiress innan och tycker den luktar så sjuuuukt gott så det är ett säkert val för mig iallafall! Sen älskar jag Escadas Taj Sunset också, så de två står på tur!
 
(Borsten är lila men mascaran är svart, kanske ni förstår!)
Används kanske inte så mycket på sommaren men min är slut iallafall och då kan jag likaväl ta och köpa en ny! Den bästa mascaran jag testat iallafall, så den rekommenderar jag! Vilken mascara brukar ni använda?

 
Ja man behöver väl inte riktigt förklara varför man vill ha såna skor, så sjuuuukt snygga!

Sen måste jag köpa en ny kamera också! Just nu har jag Lumix DMC-Tz10, den är väl lite si sådär, är inte någon höjdare på kameror så den är ju lagom komplicerad för mig. Men har ni några tips på någon bra kamera som inte är allt för komplicerad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0