Malta








Och häääär har ni lite bilder, som ni kanske har sett finns nästan alla av de redan uppe på facebook men då får ni en liten repris. Finns ju såååå många fler bilder också men ni för nöja er med dessa!

Som sagt åkte jag på språkresa med EF till Malta St. Julians i 3 veckor. Det är inget ställe jag rekommenderar till en familjesemester för det är fullt med ungdomar överallt. Vårat hotellrum låg ut mot pubgatan så vi somnade varje kväll till sjukt hög musik som man tröttnade på efter ett tag! Men jag åkte ensam som sagt, fast man lärde känna sjukt många nya vänner så trots alla tårar på Arlanda var detta det bästa jag någonsin gjort! Man hade inte en tråkig sekund på Malta och fyyyyy vad jag längtar tillbaka nu! Vi hade fint väder varje dag, helt toppen! Det enda man skulle kunna klaga på är maten, den var riktigt oätligt på iallafall hotellet, men det är ju den Maltesiska kulturen, som våra ledare sa ;) Och sen gick vi ju i skolan också, det var inte så farligt som det låter, ganska kul ändå! Förutom vägen dit och tillbaka, usch! Det var massor av aktiviteter om dagarna också så man kunde åka till vissa stränder och huvudstaden och sånt, så allt har ju varit en upplevelse. Sen fanns det en Beach Club också som var till för ALLA Ef studenter som var där, från alla möjliga olika länder då, och där kunde man ligga och sola, bada i havet, spela tv-spel, sitta vid datorn, åka bananbåt och lite allt möjligt! Om ni undrar något mer om språkresan så är det bara att kommentera!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0