Filmkväll

Här i huset fixas det för fullt med städning och mat. Vi ska ha gäster imorgon så det kanske blir lite sämre uppdaterning då också. Men nu ska jag snart dra mig neråt och ha en liten filmkväll med familjen! Häromdan såg vi I love you Phillip Morris vilken var riktigt kass och jag som brukar älska filmer med Jim Carrey, men nej, det var en riktigt dålig film faktiskt! Men ikväll blir det Salt med Angelina Jolie, har ni sett den? Jag tycker att den verkar ganska bra faktiskt! 


Förresten! Vet ni att samtidigt som jag var på Malta var även Angelina Jolie och Brad Pitt där och spelade in en film! De bodde på samma ställe som mig, St. Julians! Och det var någon EF student som hade sett Brad på Bay Street som låg ungefär 100 meter ifrån hotellet som jag bodde på, nice va? :D




Kommentarer
Postat av: jenni:)

filmen salt är asa bra, har den hemma :)

men jag är lite annolunda ibland när det gäller filemr:)

2011-07-22 @ 21:22:11
URL: http://jenniholstpetersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0