All that crazy shit we did last night

Heeeej igen! Nu så sitter jag här med Anna och vi taggar båtfest höhö.. Igår så var vi inne i Karlshamn och gick runt på Östersjöfestivalen. Träffade en sjukt skön kille som vi va med hela kvällen, han visste allt om oss utan att vi träffat honom innan, lite läskigt men fett coolt! Jag kommer att blogga mer på söndag när jag är hemma i Växjö igen. Puss och kram /Johanna 

Bilder från igår:







Avslutar med en bild på Anna, Dejan och mig efter en regnig promenad genom stan lalala.. 


Kommentarer
Postat av: Ginia-

sv: Ja det er utrolig trist. Ikke til å fatte.. Klem til bake <3

2011-07-23 @ 14:36:07
URL: http://ginia.blogg.no
Postat av: A N N A

du finfina flicka! :)

tack för underbara dagar med dig och din familj

så bäst är ni, ett litet inlägg om dig in min blogg. hihi mini men ändå. + en länk till er bbbloggiloggblogg! puss <3

2011-07-24 @ 16:03:06
URL: http://waflins.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar:

Hej finfina du! Jag gick in och svarade på din blogg men jag svarar dig här med. TACK FÖR LÄNKEN! Och tack för att du är så bäst vännen.. Älskar dig, puss<3

2011-07-26 @ 01:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0